Formularz zgłoszeniowy Zadzwoń do nas

Hiszpański dla przedszkolaków

Dla nas to?

To śmiechy i krzyki, przeplatane momentami absolutnej ciszy i maksymalnej koncentracji. To budowanie nowych relacji i wspólne, pierwsze doświadczania nowego języka- jego dźwięków i obcej kultury.

Zabawy ruchowe

Zabawy ruchowe

Projekty

Projekty i eksperymenty

Nauczanie wielozmysłowe

Nauczanie wielozmysłowe

Zanurzenie w języku

Zanurzenie w języku

Śpiew

Śpiew i taniec

Kształtowanie w dziecku otwartości na świat

Kształtowanie otwartości na świat

Jak uczymy?

Uczymy na dywanie, rzadko przy stole, ale zdarza się pod lub na, skacząc, rzucając piłką, w ruchu, tańcząc, śpiewając, reagując słowem i ciałem, uczymy nawet (wąchając skarpetki) i ciągnąc się za uszy (czy wiecie, ze jest pewna tradycja związana z tym w Hiszpanii?). Cyklicznie przygotowujemy projekty i doświadczenia. Wykorzystujemy wiele gadżetów, pomoce Montessori, proste gry „ludowe” i naturalną chęć dzieci do komunikacji, doświadczania i wspólnej zabawy.

Kursy dla przedszkolaków obejmują 3 moduły (NINOS, NENES, PEQUES).

Trzonem każdego z kursów są tematy: kolory, części ciała, rodzina, ubrania, jedzenie, dom, zwierzęta, święta.

Do każdego z kursów rodzice i dzieci otrzymują 2 nowe playlisty z piosenkami youtube, na ich podstawie przygotowujemy autorskie gry i aktywności ruchowe. Do każdego kursu pojawiają się nowe zabawy związane z danym tematem słownictwo z piosenek wplatamy w nasze aktywności, tworzymy gry związane z danym zakresem tematycznym, a także na każdym etapie rozbudowujemy „trzon” lekcji o dodatkowe słownictwo, które dzieci poznają mimochodem.

Na zasadzie spirali utrwalamy słownictwo, wracamy także do zabaw uwielbianych przez najmłodszych.

NIE przygotowujemy listy słówek do nauki. Zależy nam by nauka była zabawą językiem. Wymagamy jednak by dzieci pozostawały w naturalnym kontakcie z hiszpańskim słuchając CODZIENNIE piosenek z lekcji w domu a także zachęcamy do wspólnej zabawy udostępniając materiały z lekcji.

Formularz zgłoszeniowy

    Nasze Superpoderes

    Supermoce, które pomogą Twojemu dziecku zdobyć koronę hiszpańskiego

    Maskotka

    • sympatyczny i zapominalski piesek Colega (który na pierwszej lekcji trafia do nas w przesyłce z HISZPANII!) rozśmiesza i bawi, skłaniając naszych HolaMolków do interakcji w języku obcym;

    Metoda naturalna

    • to nie tylko prowadzenie lekcji po hiszpańsku, to spontaniczne stosowanie poznanych zwrotów podczas „wypadków” na zajęciach i podążanie za tym, co najnaturalniej i najłatwiej zapamiętają najmłodsi (rymy, śmieszne wyrazy); to także codzienne, naturalne osłuchiwanie się z językiem w domu;

    Powtórka

    • powtórka i jeszcze raz powtórka- dzieci zapamiętują i zapominają bardzo szybko, dlatego nasze zajęcia to nie przejście od tematu do tematu, lecz stała powtórka i recykling treści- zawsze w inny sposób, za pomocą nowych materiałów i zabaw, to umożliwia głębokie przetworzenie i trwałe zapamiętanie słów i zwrotów.

    Projekty i eksperymenty

    • cyklicznie, na zakończenie „działów” wspólnie wykonujemy projekt lub eksperyment- starannie dobrany i powiązany z realizowanym materiałem, jednocześnie celujemy by za jego pomocą przemycić coś więcej (elementy sztuki, kultury, nauki)- wielkanocny króliczek a La Picasso by przećwiczyć figury oraz części ciała, wiosenny, kwiatowy eksperyment na powtórkę kolorów. Twój maluch też je pokocha!

    Pozytywny feedback

    • uśmiechy, pochwały, zawsze nagradzamy i te małe, i duże sukcesy językowe HolaMolków, jesteśmy nastawieni na rozwój, my wiemy, że Twój skarb jest geniuszem!

    Atmosfera

    • dobra relacja z nauczycielem i grupą oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu (uwaga- wymagamy tego także od Twojej pociechy);

    Otwartość

    • to nie tylko nauka zwrotów i słów, to lekcja otwartości i tolerancji, od pierwszej lekcji Twoje dziecko widzi, że wszystko jest inne niż w języku polskim i uczy się akceptować tą odmienność.

    Rutyna

    • stałe elementy lekcji zapewniają naszym uczniom poczucie bezpieczeństwa, a dzięki temu mogą całkowicie zaangażować się w naukę i zabawę;

    Dynamika

    • zabawy statyczne przeplatane są dynamicznymi, szybkie zmiany aktywności oraz różnorodne gry - wiemy, że im młodsi, tym bardziej się spocimy podczas lekcji i nie przeszkadza nam to;

    Gadżety

    • nasze zajęcia dla najmłodszych obfitują w wysokiej jakości pomoce do nauki, które bardzo wzmacniają motywację dzieci i od razu wyzwalają chęć mówienia: piłki, pacynki, puzzle, memory, maskotki, zabawki DIY. Tych pomocy nam nie braknie podczas 2- 3letniego kursu dla przedszkolaków- do wyboru mamy kilka pudełek materiałów;

    Motywacja

    • wierzymy, że zabawa, przyjemna atmosfera i poczucie sukcesu jest tym co motywuje naszych uczniów, nie stosujemy nagród w postaci słodyczy, nie używamy także pieczątek za dobre zachowanie- widzimy jednak, że czasem potrzebne jest dodatkowe, pozytywne wzmocnienie, dlatego od nowego roku szkolnego szykujemy pewną niespodziankę

    Piosenki i taniec

    • wesołe, skoczne, służą nam jako przerwa dynamiczna, dokładamy do słów gesty i taniec, zwroty z nich naturalnie stosujemy podczas lekcji (np. często używane przez przedszkolaków „date prisa”- pośpiesz cię). Ponadto, w oparciu o interesujący nas materiał z piosenek tworzymy autorskie zabawy; do każdego kursu starannie wybieramy 2 playlisty z piosenkami, a na ich podstawie budujemy aktywności na lekcji;

    TPRS

    • metoda reagowania całym ciałem- „rzuć piłką, przytul misia, skocz, biegaj”, zrób obrót jeśli to prawda, widzimy, że zwroty ćwiczone w ruchu zostają z dziećmi na dłużej;

    Własne materiały autorskie

    • aby zapewnić 100 % spójny kurs do naszych zajęć dla przedszkolaków zapewniamy własne, kolorowe karty pracy oraz gry;

    Nauczanie wielozmysłowe

    • ruch, taniec, śpiew, dotyk, gra na instrumentach, muzyka, lekcje przy zgaszonym świetle i z zasłoniętymi oczami, smakowanie owoców i warzyw, zapachowe karty pracy- podczas lekcji pragniemy zaangażować wszystkie zmysły;

    Rodzic

    • tak, z najmłodszymi rola rodzica jest nieprzeceniona, my dostarczymy najlepsze materiały i 100 % zaangażowania, ale to także od Twojego wkładu zależy jak duże będą postępy: jak często puścisz playlistę, jak zareagujesz na postępy Twojego dziecka, w jaki sposób nagrodzisz jego starania, jak duże będą Twoje oczekiwania wobec kursu? Czy z uznaniem spojrzysz na przygotowany projekt/kartę pracy czy raczej wyrzucisz ją do kosza? Czy odpuścisz jeśli nie będą wykazywać chęci podzielenia się z Tobą swoją wiedzą, albo po 2 miesiącach nie będą potrafić powiedzieć „dzień dobry”, czy akceptujesz fakt, że nauka języka przez dzieci i ich motywacja znacznie się różni od tej dorosłych, a na (widoczne) efekty czasem trzeba będzie trochę poczekać? Rodzicu, Ty w tym procesie jesteś bardzo ważny.

    Drogi rodzicu

    Co otrzymasz od kursu?

    • bezpłatną lekcję próbną na (przełom sierpnia/września),
    • 35 zajęć x 45 minut,
    • 2 starannie dobrane playlisty z piosenkami youtube do słuchania w domu,
    • grupę na wshatsappie, z której będziesz w bieżącym kontakcie z lektorem oraz dowiesz się, co działo się na zajęciach;
    • 8 autorskich filmów- w których Paulina wraz z maskotką Colega utrwalają materiał z lekcji,
    • pakiet materiałów oraz dostęp do e-dziennika.
    Informacje o kursie
    Czas trwania lekcji35 x 45 min
    Wielkość grupy6 - 8 dzieci
    Start kursuWrzesień
    Cena1600 zł / 2x 825 zł / 10x 170 zł
    150 zł wpisowe (obejmuje dostęp do: strefy rodzica/e-dziennika/zestaw ucznia) - płatne w dniu zapisu.

    Zapisz się do naszego newslettera

    Obserwuj na bieżąco szkołę Hola Mola.