Formularz zgłoszeniowy Zadzwoń do nas

Hiszpański dla uczniów SP

Dla nas to?

Przede wszystkim relacja, oparta na wzajemnym zaufaniu i szacunku. To zarażanie hiszpańskim bakcylem. Priorytetem jest dla nas budowanie w dzieciach/młodzieży poczucia sukcesu. Starannie przygotowane materiały, zabawy włączające ruch, zachęcające do współpracy, wspólne projekty, przemycanie kulturowych wiadomości do nauki języka.

Podczas kursu HolaMolki nie tylko nabywają umiejętności językowe, lecz odkrywają inne talenty i poszerzają wiedzę o świecie.

 

Elementy teatru

Zajęcia rozwojowe

dialogi z wykorzystaniem nowo poznanych struktur

Dialogi z wykorzystaniem nowo poznanych struktur

Spiewanie

Gry i zabawy

projekty

Projekty

ruch

Ruch

praca z platformą

Zadania interaktywne

Jak uczymy?

Uczymy autorską metodą Opoka w hiszpańskim.

Kursy dla dzieci ze szkoły podstawowe obejmują poziomy:
1) I ETAP Amarillo (żółty), Naranja (pomarańczowy), Morado (fioletowy), Rojo (czerwony), Verde (Zielony)
2) II ETAP miasto Málaga, miasto León, miasto Barcelona, miasto Hawana.

Każdy poziom to nowe, różnorodne narzędzia (gry, zabawy, fiszki ze słownictwem, zadania interaktywne, platforma, podręcznik/ karty pracy).
Narzędzia służą nam do osiągnięcia CELU językowego.

W zależności od poziomu wykorzystujemy autorskie podręczniki, podręczniki cenionych wydawnictw (Draco, Editnos) oraz platformę Rocklalingua.

W młodszych grupach skupiamy się na słownictwie, mówieniu i słuchaniu.
W starszych grupach rozpoczynamy bardziej świadomą naukę języka.

Kładziemy nacisk na praktyczne umiejętności.

Dużą uwagę przykładamy do potrzeby relacji i akceptacji w grupie wśród dzieci w wieku szkolnym, a także potrzeby większej autonomii. Ważna jest także atmosfera panująca na zajęciach i wspieramy postawy wzajemnej pomocy i współdziałania.

W ramach zajęć prowadzimy lekcje rozwojowe, projektowe, kulinarne.
Na zajęciach pojawiają się także goście, dzięki którym lepiej poznajemy kulturę oraz oswajamy się z różnymi akcentami.

Ważne

Dbamy też by nauka języka była LEKKA i NATURALNA, wiemy także jak ważna jest samodzielna praca w domu. Dlatego do każdej lekcji opracowujemy dla naszych uczniów interaktywną pracę domową do utrwalenia tematu. Dzięki tym ćwiczeniom (poza powtórką) uczniowie ćwiczą systematyczność i nabywają odpowiedzialność za swoją naukę.

Formularz zgłoszeniowy

    Ogólny schemat naszych lekcji

    REPASO

    Pytania kontrolne na wejście- powtórka słownictwa z poprzedniego tematu (2 min.)

    EL CĺRCULO

    • ronda de preguntas- zadajemy sobie pytania, rzut piłką; (3 min.)
    • wprowadzenie nowego słownictwa na podstawie kart obrazowych; (3- 8 min.)
    • el concurso- zabawy z nowo wprowadzonym słownictwem (5- 10 min.)
    • domino/memory/ zabawa statyczna- utrwalenie poprzednich tematów (4-6 min.)

    ARRIBA

    Ćwiczenie ruchowe dla utrwalenia materiału (piosenki, śpiew, reagowanie całym ciałem, kalambury) 10- 15 min.

    MESA

    Ćwiczenia utrwalające w podręczniku/ karta pracy- 5- 20 min.

    A GUARDAR

    Porządkujemy salę, odkładamy na miejsce pożyczone materiały- 2 min.

    Efecto WOW:

    • INTERACTIVO- ćwiczenia powtórkowe utrwalające: zadania interaktywne, quizy interaktywne (kahoot)- 5 minut.
    • WOW ulubione, uniwersalne, AUTORSKIE zabawy holamolowe np. „makaron’, koszykówka na słówka, „zenek”)- 5- 10 min.

    ADIÓS

    W kole, szybka powtórka nowych treści, żegnamy się i dziękujemy za wspólną lekcję.

    Opoka w hiszpańskim

    Poczytaj o naszej autorskiej metodzie pracy z uczniami szkoły podstawowej

    Śpiew i taniec

    • piosenki powiązane z danym tematem, to nie tylko dobry sposób na zapamiętanie zwrotów, służą nam także jako tło do aktywności ruchowych i dynamicznych; do lekcji wybieramy wpadające w ucho i łatwo dostępne piosenki z YouTube/ platformy Rockalingua;

    Historie

    • powiązane z danym tematem proste i coraz bardziej złożone historie, które rozwijają umiejętności mówienia; elementy teatru pojawiają się na każdych zajęciach, lektorzy prezentują aktorskie zdolności przedstawiając materiał, tak by był zrozumiały i zapadał w pamięć;

    Dobra zabawa, humor, relacja

    • emocje i humor to istotne elementy naszych zajęć, zależy nam by język hiszpański i budził pozytywne skojarzenia; był zabawą i przygodą; staramy się by nasza relacja z grupą oparta była na życzliwości i wzajemnym szacunku;

    Budowanie kompetencji językowej

    • dzieci od pierwszej lekcji mówią po hiszpańsku, odpowiadają, tworzą pytania, budują mini dialogi- bazują na utartych i wielokrotnie powtarzanych schematach. Jednak długoterminowym celem naszego kursu jest zdobycie kompetencji językowej- rozumianej jako łączenie zdobytej wiedzy do tworzenia autonomicznych komunikatów- to wymaga bardzo dużej świadomości języka i…. czasu. Widzimy jednak jak HolaMolkom (nie od razu, i nie po miesiącu nauki) się to udaje i napawa nas to ogromna dumą!

    Praca przy stolikach

    • by „osadzić” materiał z lekcji, odpocząć po aktywnościach ruchowych oraz by świadomie przetworzyć wprowadzony materiał, na każdych zajęciach pracujemy także przy stolikach. Rozwiązujemy proste zadania gramatyczne, przeprowadzamy ćwiczenia aktywnego słuchania i pisania, zapoznajemy się z pisownią słów, które zostały wprowadzone na początku lekcji w sposób naturalny;

    Pozytywny feedback

    • uśmiechem i dobrym słowem zauważmy i te małe, i duże sukcesy językowe, wszelkie próby tworzenia samodzielnych komunikatów po hiszpańsku spotykają się z naszym ogromnym uznaniem. Jesteśmy nastawieni na rozwój!

    Prostota

    • pragniemy by nauka była lekka i jednocześnie to uczeń był w centrum procesu, i to on mówił i działał przez większość lekcji, dlatego przykładamy ogromną wagę do tego by materiały były proste, skłaniające do interakcji, by nie przymuszać uczniów do zbyt trudnych zadań z którymi ciężko im sobie poradzić, lecz by budować w nich poczucie sukcesu, że sí, potrafią!

    Rutyna i dynamika

    • przy dużej dynamice naszych zajęć bardzo dbamy o stałe elementy naszej lekcji, by zapewnić uczniom (zwłaszcza tym młodszym) poczucie bezpieczeństwa;

    Metoda naturalna

    • lekcje prowadzone są po hiszpańsku, aby umożliwić zrozumienie nauczyciel podpiera swoje wypowiedzi dużą ilością przykładów oraz materiałami graficznymi; od początku też uczymy naszych HolaMolków, że istotne jest uchwycenie ogólnego sensu wypowiedzi.

    Ruch, rytm i rym

    • reagowanie całym ciałem, kalambury, powtarzanie zwrotów w różnym rytmie, wymowanki, proste rymowanki do zapamiętanie;

    Projekty

    • cyklicznie wykonujemy wspólnie projekty, które stanowią podsumowanie i skonsolidowanie materiału z danego działu, w ramach zajęć odbywają się także lekcje rozwojowe, kulinarne, kulturowe;

    Zadania interaktywne

    • podczas każdej lekcji pojawiają proste zadania interaktywne, ponadto do każdej lekcji tworzymy lub dodajemy interaktywne zadania utrwalające;

    Recykling słówek i gramatyki

    • na różne sposoby i za pomocą różnych zmysłów utrwalamy zwroty w trakcie kursu

    Zabawy autorskie

    • najczęstsze pytania przed lekcją to: „Proszę Pani o pogramy w Zenka?” „¿Czy będzie dziś makaron?. Dysponujemy bazą uniwersalnych, autorskich zabaw, które są proste (nie wymagają długich tłumaczeń), pozwalają nam w zabawie ćwiczyć dowolny materiał, a HolaMolki je uwielbiają.

    Gry i pomoce dydaktyczne

    • maty do skakania, domina, memory, bingo, autorskie gry planszowe, piłka- ilość pomocy, z które nam ułatwiają zdobycie wiedzy jest ogromna;

    Spirala, nie linia

    • Uczymy na zasadzie spirali- to oznacza, że „korpus językowy” czyli wiedza językowa Twojego dziecka zostaje stopniowo rozbudowywana o kolejne słowa, gramatyczne dodatki

    Sprawdzanie wiedzy

    • W powtórkach i zabawie sprawdzamy wiedzę naszych kursantów. Systematycznie wracamy także do tego co sprawia największą trudność. Wiemy, że nie wszyscy uczniowie są w danej chwili gotowi by zrozumieć zagadnienie, dlatego organizujemy cykliczne powtórki i odświeżamy treści. Pod koniec działów przeprowadzamy także Quizy interaktywne oraz testy.

    Praca domowa

    • zajęcia odbywają się raz w tygodniu. Zalecamy jednak by korzystając z materiałów udostępnionych do lekcji uczeń samodzielnie (lub z rodzicem) dokonał powtórki w celu utrwalenia zagadnień. Dzięki powtórkom w domu uczniowie uczą się systematyczności i nabierają odpowiedzialności za swoją naukę .

    Drogi rodzicu

    W RAMACH KURSU otrzymujesz:

    • zajęcia z lektorami pracującymi metodą Opoka w hiszpańskim
    • spotkanie informacyjne dla rodziców z Dyrektorem Szkoły
    • wygodna i efektywna formuła: zajęcia raz w tygodniu x 60 minut/ 90 minut
    • kompletny zestaw kursanta w cenie kursu
    • informacyjna grupa WhatsApp dla rodziców
    • całoroczny dostęp dla aplikacji active now
    • lekcje kulinarne, kulturowe i rozwojowe
    • dodatkowe lekcje z native speakerami oraz spotkania z obcokrajowcami
    • zadania interaktywne do zajęć
    • raport podsumowujący
    • imienne certyfikaty + prezent na zakończenie kursu
    Informacje o kursie
    Czas trwania lekcji1 x 90 min.
    Wielkość grupy6 - 8 dzieci
    Start kursuII połowa września
    Cena 10x 375 zł

    RABATY (odliczane jednorazowo od ostatniej raty): - 100 zł (płatność jednorazowa), - 50 zł (rodzeństwo, rodzina), - 150 zł DRUGI JĘZYK

    Zapisz się do naszego newslettera

    Obserwuj na bieżąco szkołę Hola Mola.